Olej Świeży

W Lokalneo.pl od 2020-01-16 08:14:59
0/5 (0)
437 wyświetleń
Opinie o wytwórcy
Dane adresowe

Olej Świeży
ul. Plac po Farze 6
20-113 Lublin

Tel. 663 100 369
E-mail: olejswiezy@gmail.com
WWW: https://olej-swiezy.business.site/


Drukuj

O nas

Jesteśmy małą, rodzinną manufakturą specjalizującą się w tłoczeniu olejów na zimno. Tworzymy produkty, które są wykonywane z szacunkiem do każdego najmniejszego składnika – ziarenka czy liścia. Oleje, które oferujemy są w stu procentach naturalne i niefiltrowane, dlatego ich data ważności jest dość krótka – należy je spożyć w ciągu około trzech miesięcy od daty produkcji. By zapewnić wam jak najwięcej czasu cieszenia się produktami tworzymy je dopiero po złożeniu zamówienia przez klienta. Dzięki temu olej jest świeży, zachowuje wszystkie swoje właściwości i dociera do was z możliwie długą datą przydatności do spożycia.

 

Miłością do tłoczenia olejów zaraził nas nasz pradziad – Staszek. Był to człowiek, który żył blisko natury, doceniał jej bogactwo i potrafił z niego korzystać. Do tej pory, kiedy wspominamy dzieciństwo, widzimy jego radosną twarz, podwinięte rękawy koszuli, która przesiąkała obłędnym zapachem ziół, i duże, męskie dłonie, które z niezwykłą precyzją i szacunkiem odmierzały nasiona, ziarna i liście. Wszystko po to, byśmy potem cieszyli się świeżym olejem, pysznym naparem czy masłem. Pradziadek zabierał nas na spacery po lesie i łąkach, uczył nas bliskości z naturą, bycia jej integralną częścią.

 

Chcemy kontynuować rodzinną tradycję i dzielić się z wami tym, co kochamy. Poznajmy się!

Zasady zwrotów i reklamacji

"PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

1. Reklamacje zwiazane z reklamacja  Towaru  kupujacy  -Konsument  powinien skierować w formie pisemnej  na adres pocztowy Sprzedawcy: Olej Świeży, Archidiakońska 6, 20-113 Lublin lub drogą elektroniczną na adres: olejswiezy@gmail.com
2. Termin, w którym Konsument ma prawo do złożenia reklamacji artykułu spożywczego określony jest w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki społecznej z 30 stycznia 2003 r. w sprawie terminów zawiadomienia sprzedawcy o stwierdzeniu niezgodności towaru żywnościowego z umową (DzU z 2003 r. nr 31, poz. 258). Zgodnie z nim konsumentowi przysługuje  3 dniowy termin na zgłoszenie Sprzedawcy niezgodności towaru z umową. 3 dniowy termoin  liczony jest od dnia otwarcia opakowania w przypadku towaru paczkowanego,  3 dniowy od dnia sprzedaży lub otrzymania towaru - w przypadku towaru sprzedawanego luzem, odmierzanego w miejscu zakupu lub dostarczanego do miejsca zamieszkania kupującego.
3. W reklamacji powinien się zawierać  szczegółowy opis wady Towaru i żądanie Konsumenta, wskazane jest  także przesłanie wraz z pismem  reklamacyjnym dokumentację fotograficzną. Konsument ma prawo żadać wymiany towaru na nowy, obniżki ceny  lub zwrotu pieniędzy. 
4. Sprzedawca ma obowizek  rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
5. W przypadku uznana reklamacji , Sprzedawca zobowiazuje się  podjac odpowiednie działania zgodnie z żądaniem określonym przez  Konsumenta.
6. Spory zwizane  z rozpatrywaniem reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych Konsumenta  rozstrzygać można pozasądowo  w sposób elektroniczny  za pośrednictwem internetowej platformy rozstrzygania sporów ODR (online dispute resolution). Platforma ta dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/."

Opinie o produktach
0/5 (0)
Opinie o wytwórcy
Ostatnio dodane produkty
Ostatnie wpisy na blogu