Sam-Smak Firma Rodzinna

W Lokalneo.pl od 2019-12-28 11:46:52
0/5 (0)
491 wyświetleń
Opinie o wytwórcy
Dane adresowe

Sam-Smak Firma Rodzinna
ul. Kilińskiego 164
24-100 Puławy

Tel. 604401091
E-mail: wolfbaboo@wp.pl


Drukuj

O nas

SAM - SMAK to mała, lokalna firma rodzinna. Na rynku działamy już od 2014 roku. Ciężko pracujemy, aby nasze produkty były jak najlepszej jakości. Nasze przetwory produkowane są według starannie opracowanych przez nas receputr pod nadzorem Państwowej Inspekcji Sanitarnej. Nie zawierają żadnych ulepszaczy i dodatków chemicznych. Pasteryzacja zapewnia długą trwałość produktu.

 

Na początku naszymi odbiorcami byli znajomi, przyjaciele, rodzina. Z czasem zadowolonych klientów przybywało, więc postanowiliśmy poszerzyć obszar naszej działalności, aby zaspokoić potrzeby wszystkich naszych wyjątkowych smakoszy. Ponieważ nie jest to fabryka i praca taśmowa realizujemy też indywidualne zamówienia.

 

Nasze wyroby to smak lata, wspomnienie chwil spędzonych z dziadkami, rodzicami. Produkcja soków i przetworów owocowo - warzywnych to nasza pasja, a firma to skarb. Kupując u nas stajesz się częścią naszej rodziny.

 

Oprócz produkcji, promujemy zdrowy styl życia. Trenujemy i uczestniczymy w zawodach Nordic Walking, jesteśmy lokalnymi sponsorami nagród w tych zawodach. Dzięki temu poznajemy nowych ludzi, dzielimy się radością i pozytywną energią.

 

Życzymy wszystkim zdrowia, radości, pozytywnych wibracji, pełnej spiżarni naszych wyrobów.

Właściciele Firmy Rodzinnej SAM-SMAK: Małgorzata, Piotr, Artur, Dawid, Szymon Socha.

 

Zapraszamy do zakupów!!!

Zasady zwrotów i reklamacji

Reklamacja i Rękojmia 

1. Każdemu Użytkownikowi będącemu Konsumentem, który zawarł umowę sprzedaży, przysługuję prawo do reklamacji. 

2. Produkty oferowane  są nowe i są objęte 3 dniową odpowiedzialnością sprzedawcy za niezgodność towaru z umową. Istnieje domniemanie, że jeżeli Konsument zgłosił rękojmie Sprzedawcy w ciągu 3 dni od doręczenia produktu to wada produktu istniała już w chwili jego wydania. 

3. Reklamacje mogą być składane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: wolfbaboo@wp.pl 

4. Rozpatrujemy reklamacje niezwłocznie, najpóźniej w terminie 30 dni od otrzymania reklamacji wysłanej przez Klienta 

5. W przypadku uzasadnionej reklamacji  istnieje możliwość odstąpienia od umowy. Zwrócimy Klientowi równowartość ceny całości dokonanej transakcji lub wymienimy towar po zwrocie uszkodzonego towaru.

6. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać w szczególności: a. imię i nazwisko, b. numer zamówienia c. opis niezgodności towaru z umową, d. datę zakupu, e. adres e-mail do kontaktów, o ile Konsument go posiada. 

7. Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacyjnego potwierdzimy na wskazany przez Konsumenta adres e-mail otrzymanie zgłoszenia reklamacyjnego, o ile adres taki otrzyma wcześniej od Konsumenta. 

8. Reklamowany towar należy dostarczyć pod adres przesłany w korespondencji.

9. Po rozpatrzeniu reklamacji Klient otrzymuje pisemne stanowisko Sprzedawcy. 

10. Każdorazowo warunki realizacji gwarancji są określone w druku gwarancji wystawionej przez gwaranta. Powyższe postanowienie nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Konsumenta, wynikających z niezgodności towaru z umową, przewidzianych w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej z dnia 27.07.2002 r. (Dz. U. 02 R. 141 poz. 1176) oraz ustawy z dnia 23.03.1964 r. Kodeks Cywilny ( Dz.U.64.16.93). 

11. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. Strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

Opinie o produktach
0/5 (0)
Opinie o wytwórcy
Ostatnio dodane produkty
Ostatnie wpisy na blogu