MOJE OWOCE

W Lokalneo.pl od 2019-03-04 10:46:13
0/5 (0)
306 wyświetleń
Opinie o wytwórcy
Dane adresowe

MOJE OWOCE
ul. Klementowice 346
24-170 Kurów

Tel. 600894884
E-mail: biuro@mojeowoce.pl
WWW: http://mojeowoce.pl/


Drukuj

O nas

„Moje Owoce” powstały w 2012 roku. Firma została założona przez właścicielkę, panią Marię Figiel, która od przeszło trzydziestu lat wraz z mężem i prowadzi gospodarstwo rolne specjalizujące się w uprawie malin. Tradycją w domu Figlów było coroczne robienie przetworów na zimę, tak więc te powstawały według sprawdzonych sposobów i receptur, przekazywanych z pokolenia na pokolenie, zapełniając tym sposobem domową spiżarnię. Zalety tych domowych pyszności powstających ze świeżych, własnoręcznie wyhodowanych i zebranych owoców, przez wiele lat były doceniane jedynie przez domowników i najbliższych przyjaciół rodziny jednakże cieszyły się one takim dużym powodzeniem, że szybko znikały z półek. Stale rosnące zainteresowanie tradycyjnymi przetworami sprawiło, że zapadła w końcu decyzja aby domową produkcję przekształcić w malutką wytwórnię owocowych skarbów, by móc dzielić się tym dziedzictwem także i z państwem.
Dzięki bezpośredniemu sąsiedztwu wytwórni i własnej plantacji, do produkcji trafiają tylko świeże owoce wysokiej jakości. Soki i musy powstają według tradycyjnych metod, a w ich skład wchodzą tylko naturalne składniki. Nad wszystkim czuwa i zawiaduje p. Maria wspierana przez męża i córki.
Pierwszymi naszymi produktami były rzecz jasna wyroby z malin, czyli syrop, mus i sok malinowy. Z racji naszej specjalizacji są to nasze „flagowce” nie mniej obecnie w swojej ofercie mamy już 13 różnych, równie smakowitych przetworów i stale się rozwijamy.

Zasady zwrotów i reklamacji

PROCEDURA ROZPATRYWANIA REKLAMACJI

  1. Reklamacje dotyczące wad Towaru Konsument powinien kierować na adres Sprzedawcy w formie pisemnej. O wysłaniu zawiadomienia można także poinformować Sprzedawcę drogą elektroniczną na adres mailowy: biuro@mojeowoce.pl FORMULARZ_REKLAMACJI.pdf
  2. Termin, w którym Konsument maj prawo do złożenia reklamacji artykułu spożywczego określony jest w rozporządzeniu Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki społecznej z 30 stycznia 2003 r. w sprawie terminów zawiadomienia sprzedawcy o stwierdzeniu niezgodności towaru żywnościowego z umową (DzU z 2003 r. nr 31, poz. 258). Zgodnie z nim konsumentowi przysługuje  3 dniowy termin na zgłoszenie Sprzedawcy niezgodności towaru z umową. Termin 3 dniowy liczony jest od dnia otwarcia opakowania w przypadku towaru paczkowanego 3 dniowy od dnia sprzedaży lub otrzymania towaru - w przypadku towaru sprzedawanego luzem, odmierzanego w miejscu zakupu lub dostarczanego do miejsca zamieszkania kupującego.
  3. Reklamacja powinna zawierać szczegółowy opis wady Towaru i żądanie Konsumenta, ewentualnie także dokumentację fotograficzną.
  4. Sprzedawca zobowiązuje się rozpatrzyć reklamację w terminie 14 dni. Jeżeli Sprzedawca nie ustosunkuje się do reklamacji Konsumenta w terminie 14 dni, uważa się, że uznał ją za uzasadnioną.
  5. Jeśli reklamacja zostanie uznana, Sprzedawca podejmie odpowiednie działania zgodnie z żądaniem Konsumenta.
  6. Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń w stosunkach prawnych z Konsumentami, w tym możliwość rozwiązywania sporów drogą elektroniczną za pomocą platformy ODR (online dispute resolution), dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 

Opinie o produktach
0/5 (0)
Opinie o wytwórcy
Ostatnio dodane produkty
Ostatnie wpisy na blogu